کامپیوتر افشار

کامپیوتر افشار

در این وبلاگ شما عزیزان با آموزش های ضروری مورد نیاز هر کاربر آشنا می شوید.
کامپیوتر افشار

کامپیوتر افشار

در این وبلاگ شما عزیزان با آموزش های ضروری مورد نیاز هر کاربر آشنا می شوید.

بک آپ از فایل های آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود32 جهت آپدیت هر سیستم با هر نسخه ای از این آنتی ویروس

خیلی وقتا پیش میاد که شما آنتی ویروس نود 32 خودتون رو کاملا آپدیت کرده اید ولی یه اتفاقی برای ویندوز پیش میاد و شما مجبور به نصب دوباره ویندوز می شوید و به سبب آن نصب دوباره آنتی ویروس و آپدیت آن از اینترنت. که این کار منجر به صرف زمان زیاد و صرف شارژ زیادی از اینترنت شما می شود. اما یه راه حلی وچود دارد که شما می توانید همیشه فایل های آپدیت را دم دستتون داشته باشید و هر وقت ویندوز خراب شد یا ... مشکلی نداشته باشید و به راحتی از طریق آپدیت آفلاین کار آپدیت آنتی ویروس را انجام بدید و علاوه براین شما می توانید این فایل ها رو به دوستانتان هم بدهید تا آنتی ویروس نود 32 خودشون رو آپدیت کنند جدا از اینکه چه ورژنی از این انتی ویروس باشد: حال روش کار بدین صورت است:  1- ابتدا این فایل را از اینترنت بگیرید(روی کلمات این فایل کلیک کنید)تا فایل لایسنس را دریافت کنید و در جایی مشخص ذخیره کنید.

2- حال روی آیکون آنتی ویروس در کنار ساعت ویندوز راست کلیک کنید(اگه ویندوز سون یا هشت باشد ابتدا روی مثلث کوچک کنار ساعت کلیک کنید بعد) و گزینه Advanced mode را انتخاب کنید. اگر این گزینه وجود ندارد به مرحله 2-1 بروید:


1-2- روی آیکون آنتی ویروس راست کلیک کنید(اگر ویندوز سون یا هشت است رو مثلث کوچک کنار ساعت کلیک کنید بعد) و سپس گزینه open window  را انتخاب کنید:


2-2- حال در پنجره باز شده روی Toggle Advanced mode کلیک کنید و تیک گزینه Do not ask again را بزنید(تیک دار کنید)


3-2- در پنجره باز شده روی گزینه Enter intire advanced setup tree کلیک کنید یا اینکه پنجره را ببندید و به ابتدای مرحله دوم باز گردید.


3- در پنجره باز شده در سمت چپ، از منوی درختی شما شاخه Miscellaneous را انتخاب کنید(آخرین شاخه در پایین) بعد گزینه Licence را برگزینید و از گزینه Add فایلی را که دانلود کرده بودید در مرحله اول، انتخاب کنید:

4- باید نتیجه کار تا اینجا چیزی شبیه این باشد:(اگر بعد انتخاب فایل با پیام خطا مواجه شدید یعنی فایل انتخابی منقضی شده است و باید یک لایسنس جدید تر  پیدا کنید)


5- حال که فایل لایسنس را به درستی وارد آنتی ویروس کردید برید به منوی Update که یکی از شاخه های سمت چپ منوی درختی است(تقریبا وسط قرار دارد) سپس گزینه Setup را انتخاب کنید:


6- در پنجره باز شده روی تب Mirror کلیک کنید(توجه کنید اگر مراحل قبل را انجام نداده باشید این تب وجود ندارد) حال گزینه create update mirror را تیک دار کنید. حال روی گزینه فولدر Folder کلیک کنید تا مسیری را برای ذخیره فایل های آپدیت که روزانه از اینترنت می گیرد مشخص کنید.


7- حال پوشه ای که شما مشخص کرده اید حاوی فایل های آپدیت است اگر اینطور نیست یک بار آنتی ویروس را آپدیت کنید بعد مجددا داخل پوشه مورد نظر را بررسی کنید.

8- این فایل های برای همه ورژن ها قابل استفاده هستند.

9- آموزش این مطلب با نسخه چهار این آنتی ویروس انجام شده است لطفا اگر روی ورژن های دیگه جواب نداد در نظرات بنویسید تا پیگیری شود. 

با تشکر

والسلام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد